SZÁLLÍTÁS & FIZETÉS

Szállítási információk, INGYENES szállítás 15.000 Ft feletti rendelés esetén!


Munkanapokon 15 óráig leadott megrendelések esetében, a következő munkanapon eljuttatjuk csomagod egy FOXPOST csomagautomatába és az általad választott csomagküldési módon kézbesítjük rendelésed.


Szállítás módjai és díjszabása

Szállítás módjainak felsorolása, leírása (pl személyes átvétel, csomagpont, futárszolgálat stb.)

  • Rendelési érték 0-15.000 Ft között FOXPOST csomagautomatába történő szállítás díja: bruttó 862 Ft.
  • Rendelési érték 0-15.000 Ft között a házhoz szállítás díja: bruttó 1.598 Ft.
  • Rendelési érték 15.000 Ft feletti FOXPOST csomagautomatába történő szállítás díja: INGYENES
  • Rendelési érték 15.000 Ft feletti a házhoz szállítás díja: INGYENES
  • Utánvételes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj a rendelés értékéhez hozzáadódik.

Szállítási határidő:

Raktáron lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától számított 3-5 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron 15-30 nap.

Utalás esetén hol találom a számlaszámot?

  • A bankszámlaszám a visszaigazoló e-mail is tartalmazza, de az alábbiakban is megadjuk a szükséges adatokat.
  • Bankszámlaszám: K&H Bank HU7010402094-50526984-57501005
  • Kedvezményezett: Hirkó Tamás e.v.
  • Közlemény: Rendelés szám

Milyen szállítási módok vannak?

Csomagautomatás átvétel a FOXPOST-tal banki átutalás esetén (előre utalás)

  • Munkanapokon 15 óráig leadott megrendelések esetében, a következő munkanapon eljuttatjuk csomagod egy FOXPOST csomagautomatába.
  • A banki átutalás tranzakció jóváhagyása után következő munkanapon eljuttatjuk csomagod egy FOXPOST csomagautomatába. Miután a FOXPOST futár átvette a csomagot, a vásárló 1-3 munkanapon belül már át is veheti azt a választott célautomatákból. A kiszállítási időt elsősorban az automata telítettsége befolyásolja. Az automaták ürítési idejét itt találod.
  • Az esetleges FOXPOST általi kiszállítási idő késésekért, mulasztásokért, csomagrongálódásokért, csomagsérülésekért az ekszerkiegeszitok.hu webáruház felelősséget nem vállal.
  • rendelési határidő: 0-24. A munkanapokon 15:00 óráig leadott rendeléseket, következő munkanapon eljuttatjuk egy FOXPOST csomagautomatába.
  • lehetséges szállítási célpontok: Magyarország szerte elérhető FOXPOST automata kereső itt
  • szállítási díj: bruttó 15.000 Ft számla érték alatt - bruttó 862 Ft
  • szállítási díj: bruttó 15.000 Ft számla érték felett - INGYENES

Csomagautomatás átvétel a FOXPOST-tal utánvétes fizetés esetén

  • Utánvétes fizetési mód esetén azon rendeléseid, amelyek munkanapon 15 óráig visszaigazolásra kerülnek, azokat a következő munkanapon eljuttatjuk a FOXPOST részére és 1-3 munkanapon belül már át is veheted azt a választott célautomatából. A kiszállítási időt elsősorban az automata telítettsége befolyásolja. Az automaták ürítési idejét itt találod.
  • A FOXPOST csomagautomatáknál a biztonság és nyomonkövethetőség érdekében kizárólag bankkártyával lehet fizetni.
  • Az esetleges FOXPOST általi kiszállítási idő késésekért, mulasztásokért, csomagrongálódásokért, csomagsérülésekért az ekszerkiegeszitok.hu webáruház felelősséget nem vállal.
  • Rendelési határidő: 0-24. A munkanapokon 15:00 óráig leadott rendeléseket, következő munkanapon eljuttatjuk egy FOXPOST csomagautomatába.
  • lehetséges szállítási célpontok: Magyarország szerte elérhető FOXPOST automata kereső itt
  • szállítási díj: bruttó 15.000 Ft számla érték alatt - bruttó 862 Ft + utánvét díja: bruttó 190,5 Ft
  • szállítási díj: bruttó 15.000 Ft számla érték felett - INGYENES

Házhozszállítási átvétel a FOXPOST-tal banki átutalás esetén (előre utalás)

  • Munkanapokon 15 óráig leadott megrendelések esetében, a következő munkanapon eljuttatjuk csomagod egy FOXPOST csomagautomatába.
  • A kiszállítási időt elsősorban az automata telítettsége befolyásolja. Az automaták ürítési idejét itt találod. 
  • A banki átutalás tranzakció jóváhagyása után következő munkanapon eljuttatjuk csomagod egy FOXPOST csomagautomatába.
  • Házhoz küldés esetén 2 munkanap a kiszállítási idő, miután a FOXPOST futár átvette a csomagot az automatából. A csomagokra a FOXPOST és az ekszerkiegeszitok.hu kiszállítási időgaranciát nem vállal.
    A címzettnek nem kell egész nap készenlétben állnia, futáraink 2 órás időintervallumon belül vállalják a csomag kiszállítását, ráadásul közvetlenül fel tudja velük venni a kapcsolatot, nem rejtegeti a FOXPOST futárainak elérhetőségeit.
  • Az esetleges FOXPOST általi kiszállítási idő késésekért, mulasztásokért, csomagrongálódásokért, csomagsérülésekért az ekszerkiegeszitok.hu webáruház felelősséget nem vállal.
  • rendelési határidő: 0-24. A munkanapokon 15:00 óráig leadott rendeléseket, következő munkanapon eljuttatjuk egy FOXPOST csomagautomatába.
  • lehetséges szállítási célpontok: Magyarország szerte házhozszállítási cím (pontos cím megadása szükséges)
  • szállítási díj: bruttó 15.000 Ft számla érték alatt - bruttó 862 Ft
  • szállítási díj: bruttó 15.000 Ft számla érték felett - INGYENES

Házhozszállítási átvétel a FOXPOST-tal utánvétes fizetés esetén

  • Munkanapokon 15 óráig leadott megrendelések esetében, a következő munkanapon eljuttatjuk csomagod egy FOXPOST csomagautomatába
  • A kiszállítási időt elsősorban az automata telítettsége befolyásolja. Az automaták ürítési idejét itt találod. 
  • Házhoz küldés esetén 2 munkanap a kiszállítási idő, miután a FOXPOST futár átvette a csomagot az automatából. A csomagokra a FOXPOST és az ekszerkiegeszitok.hu kiszállítási időgaranciát nem vállal.
    A címzettnek nem kell egész nap készenlétben állnia, futáraink 2 órás időintervallumon belül vállalják a csomag kiszállítását, ráadásul közvetlenül fel tudja velük venni a kapcsolatot, nem rejtegeti a FOXPOST futárainak elérhetőségeit.
  • fizetési mód: az utánvét összegét házhozszállítás esetén a futárnál készpénzzel tudja fizetni a címzett.
  • rendelési határidő: 0-24. A munkanapokon 15:00 óráig leadott rendeléseket, következő munkanapon eljuttatjuk egy FOXPOST csomagautomatába.
  • lehetséges szállítási célpontok: Magyarország szerte házhozszállítási cím (pontos cím megadása szükséges)
  • szállítási díj: bruttó 15.000 Ft számla érték alatt - bruttó 862 Ft + utánvét díja: bruttó 190,5 Ft
  • szállítási díj: bruttó 15.000 Ft számla érték felett - INGYENES

Szállítási cím megadása

A megrendelésedet a FOXPOST csomagküldő szolgáltatóval küldjük, amelynél csomagautomatából csomagautomatába vagy csomagautomatából házhozszállítással történik a kiszállítás. 232 automata áll rendelkezésre országszerte! A hozzád legközelebbi automatába tudod kérni megrendelésednek kiszállítását. SMS-ben a FOXPOST -tól értesítést kapsz, amikor a csomagod az általad választott automatába beérkezett, valamint egy nyitókódot is kapsz, mely segítségével átveheted megrendelésed.

Ha szeretnéd a csomag az ajtódig jön! Válaszd a házhozszállítás opciót és add meg lakcímed, vagy munkahelyed címét (ahol napközben tartózkodsz). A FOXPOST futárok 2 munkanapon belül az ország bármely részére eljuttatják csomagodat.

Rendelésed véglegesítésekor szállítási címnek add meg a hozzád legközelebbi FOXPOST csomagautomata címét, az általad rendelt termékek oda fognak megérkezni. Vagy házhozszállítás esetén add meg a lakcímed, vagy munkahelyed címét (azt a címet, ahol napközben tartózkodsz).

FOXPOST csomagautomata kereső elérhető itt.

Mi az a FOXPOST?
Csomagszállítás kényelmesen, olcsón, környezettudatosan. Ez a FOXPOST.
Nem osztják be az időd, nem hibáznak, igazodnak az élet és ügyviteledhez.
A FOXPOST hálózatán keresztül csomagot küldhetsz szeretteidnek, átveheted a webáruházban rendelt termékeidet, vagy kiszállíthatod őket vevőidnek. Boldogságot szállítunk, ezért fontos számukra, hogy mindenkihez a lehető leggyorsabban eljusson a csomagja. Ráadásul mindezt környezettudatosan teszik. Érdekel hogy csinálják? Ismerd meg a FOXPOST-ot! További információk itt.


Mikor kapom meg a csomagom?

  • Csomagautomatából csomagautomatába történő szállítás banki átutalás esetén
    A banki átutalás tranzakció jóváhagyása után következő munkanapon eljuttatjuk csomagod egy FOXPOST csomagautomatába. Miután a FOXPOST csomagautomatába eljutattuk a csomagot, a vásárló 1-3 munkanapon belül már át is veheti azt a választott célautomatákból. A kiszállítási időt elsősorban az automata telítettsége befolyásolja. Az automaták ürítési idejét itt találod. A FOXPOST 3 napig őrzi küldeményed. Ha munkaszüneti- vagy ünnepnap beleesik ebbe az időszakba, akkor automatikusan hosszabbítjuk az átvételi határidőt. Vedd át a csomagod, amikor Neked a legkényelmesebb!
  • Csomagautomatából csomagautomatába történő szállítás utánvétes fizetés esetén (kizárólag bankkártyás fizetés lehetséges)
    Utánvétes fizetési mód esetén azon rendeléseid, amelyek rendelési határidőig visszaigazolásra kerülnek, azokat a következő munkanapon eljuttatjuk a FOXPOST részére és 1-3 munkanapon belül már át is veheti azt a választott célautomatából. A kiszállítási időt elsősorban az automata telítettsége befolyásolja. Az automaták ürítési idejét itt találod. A FOXPOST 3 napig őrzi küldeményed. Ha munkaszüneti- vagy ünnepnap beleesik ebbe az időszakba, akkor automatikusan hosszabbítjuk az átvételi határidőt. Vedd át a csomagod, amikor Neked a legkényelmesebb!
  • Házhozszállítás banki átutalás esetén
    A banki átutalás tranzakció jóváhagyása után következő munkanapon eljuttatjuk csomagod egy FOXPOST csomagautomatába. Házhoz küldés esetén két munkanap a kiszállítási idő, miután futárunk átvette a csomagot az automatából. A csomagokra kiszállítási időgaranciát nem vállal a FOXPOST. 
  • Házhozszállítás utánvétes fizetés esetén
    Utánvétes fizetési mód esetén azon rendeléseid, amelyek rendelési határidőig visszaigazolásra kerülnek, azokat a következő munkanapon eljuttatjuk a FOXPOST részére. Házhoz küldés esetén két munkanap a kiszállítási idő, miután futárunk átvette a csomagot az automatából. A csomagokra kiszállítási időgaranciát nem vállal a FOXPOST. Az utánvét összegét házhozszállítás esetén a futárnál készpénzben vagy bankkártyás fizetési móddal tudod rendezni.
  • Mennyi időm van átvenni a csomagom a FOXPOST automatából?
    3 naptári napig őrzi meg csomagodat a FOXPOST automatáiban. A 3 napos időtartamba a hétvégi napok (szombat, vasárnap) is beleszámítanak. Az átvételi határidő óra-perc pontossággal a csomag érkezéséről szóló sms és email értesítésben található, melyet a FOXPOST küld el részedre. A FOXPOST futár ezen időpont után kiveszi a csomagot az automatából, ezért fontos, hogy az értesítésben szereplő időpontig átved a csomagot. Ha az átvételi időszakban munkaszüneti- vagy ünnepnap van (a hétvégi napok ide nem értendőek), abban az esetben a FOXPOST automatikusan meghosszabbítja az átvételi időt.
  • Mi történik a csomagommal, ha nem tudom időben átvenni?

    A FOXPOST-tal Üzleti partner viszonyban áll az ekszerkiegeszitok.hu webáruház. Üzleti partner feladása esetén nem tudjuk újból kiszállítani a csomagot a címzett részére. Ebben az esetben a címzettnek fel kell venni a kapcsolatot azzal a céggel, ahonnan a terméket megrendelte.

  • Hogyan veheti át a vásárló a csomagját a FOXPOST automatából?
    Ha a csomag megérkezett az átvételi csomagautomatába, a FOXPOST SMS-ben értesíti a címzettet. Az üzenetben elküldött egyedi, csak általa ismert nyitókóddal nyithatja ki az automata megfelelő ajtaját. Az SMS tartalmazza a pontos átvételi határidőt (nap, óra, perc), ameddig a csomag átvehető az automatából.
  • A vásárló, azaz a címzett helyett más is átveheti a csomagot az automatából?
    A nyitókód ismeretében bárki átveheti a csomagot az automatából.
  • Házhozszállítás esetén mi történik a csomaggal sikertelen kézbesítés esetén?
    A FOXPOST futár kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését egymást követő munkanapokon. Amennyiben a csomagot nem veszi át a címzett akkor visszaérkezik központi raktárunkba, ahonnan a feladó részére küldjük vissza a feladási pontra melynek költsége 500Ft.
  • Hagy a futár értesítő cédulát sikertelen kézbesítés esetén?

    Sikertelen kézbesítés esetén e-mail és sms útján küldünk értesítést a kézbesítés eredménytelenségéről, majd a futár még egy alkalommal megkísérli a csomag kézbesítését. A FOXPOST futár elérhetősége a csomag érkezéséről szóló e-mail és sms értesítésben megtalálható, így szükség esetén a címzett egyeztethet vele a kézbesítés időpontjáról.

  • Webáruházban vásároltam, átvételi módnak FOXPOST automatát választottam. Hogyan vehetem át a csomagom?

    Vásárláskor válaszd ki a lakhelyedhez legközelebb eső FOXPOST automatát és add meg mobiltelefonszámodat. Miután futárunk átvette a csomagot a webshoptól, 1-3 munkanapon belül kiszállítja a választott célautomatába. Ha a csomagod megérkezett az átvételi pontra, SMS-ben értesítünk. Az üzenetben találsz egy nyitókódot.

    Fontos: Ne töröld az SMS-t, mert szükséged lehet rá, ha vissza szeretnéd küldeni a csomagot.

    Látogass el az automatához, add meg az nyitókódodat és nyisd ki a rekeszedet: a csomag tartalmáról csak neked van tudomásod, így a folyamat nemcsak villámgyors, de rendkívül diszkrét is. Ha már fizettél online, kész is vagy. Ha még nem fizettél, nincs ok az aggodalomra: az automatánál a webshopokhoz hasonlóan lehetőséged van használni a bankkártyádat. Az automatában az érkezéstől számított 3 napig őrizzük a csomagod.

  • Mi a teendő, ha a csomagot sérülten vettem át?
    Kérünk ebben az esetben készíts fényképet a csomagolásról, a csomag külső és belső állapotáról (a belső térkitöltő, térelválasztó anyagokról is) és a sérült termékről. Ezután kérünk, hogy töltsd ki a weboldalunkon található bejelentési űrlapot. Az űrlaphoz kérjük csatold a sérülésről készített képeket. Ez alapján fogjuk a bejelentésedet kivizsgálni, amelyről 30 napon tájékoztatunk.

  • Utánvétes a csomagom. Hogyan tudom kifizetni?
    Az automatába kiszállított csomagot kizárólag bankkártyával tudod kifizetni az átvételkor.



Szállítással (FOXPOST Szolgáltatásával) kapcsolatos kérdések

- ÁLTALÁNOS KÉRDÉSEK -
Csomagküldés automatába
Csomagküldés automatába
Csomagfeladás házhozszállítással
Csomagfeladás házhozszállítással
Csomagátvétel
Csomagátvétel
Csomag visszaküldés
Csomag visszaküldés
  • FOXPOST automatánál lehet készpénzzel fizetni?
    Nem, a biztonság és nyomonkövethetőség érdekében automatáinknál kizárólag bankkártyával lehet fizetni.
  • Védi-e valamilyen biztosítás a csomagomat?

    Természetesen. A FOXPOST automatára küldött csomagnál 300.000 Ft-ig, házhoz küldött csomag esetén 50.000 Ft-ig biztosítja a küldeményedet.

  • Mit tegyek, ha az automata, amit igénybe szeretnék venni nem működik?

    Ebben az esetben hívd fel ügyfélszolgálatunkat, kollégáink segítenek megoldást találni. Tudunk ajánlani számodra egy másik automatát, illetve tájékoztatást adunk az automata javításának várható időpontjáról. Ügyfélszolgálatunk telefonszáma: 06-1-999-0-369

    Hétfőtől - Péntekig: 08:00-20:00
    Szombat - Vasárnap: Műszaki ügyelet 09:00-18:00

  • Mikor kapja meg a címzett a csomagot?

    Miután futárunk kivette a csomagot a feladási automatából, akár két munkanapon belül kiszállítjuk azt a célautomatához.

    Egyes automatáink bizonyos időszakban (pl. karácsonyi időszak) telítettek és csak azokba a rekeszekbe tudunk csomagot behelyezni, amelyekből a címzettek már átvették a csomagjaikat, ezért ezekbe az automatákba esetenként megnövekedhet a kiszállítási idő.

    Házhoz küldés esetén általában két-három munkanap a kiszállítási idő, miután futárunk átvette a csomagot az automatából.

    Csomagjainkra konkrét kiszállítási időgaranciát nem vállalunk.

- CSOMAGÁTVÉTEL -

  • Mennyi időm van átvenni a csomagom a FOXPOST automatából?
    3 naptári napig őrizzük csomagodat az automatáinkban. Az 3 napos időtartamba a hétvégi napok (szombat, vasárnap) is beleszámítanak. Az átvételi határidő óra-perc pontossággal a csomag érkezéséről szóló sms és email értesítésben található. Futárunk ezen időpont után kiveszi a csomagot az automatából, ezért fontos, hogy az értesítésben szereplő időpontig átved a csomagot. Ha az átvételi időszakban munkaszüneti- vagy ünnepnap van (a hétvégi napok ide nem értendőek), abban az esetben automatikusan meghosszabbítjuk az átvételi időt.

  • Mi történik a csomagommal, ha nem tudom időben átvenni?
    Magánszemély által történő feladás esetén az átvételi határidő lejárata után visszavisszük a raktárunkba, ahol 3-4 napig tároljuk. Ezidő alatt a címzett és feladó is kérhet újraküldést, melynek a díja 1099 Ft. Az ismételt kézbesítés költségét a címzett az automatánál tudja rendezni bankkártyával. Ha nem kérsz újraküldést, a csomagodat visszaküldjük a feladónak 500 Ft ellenében.

    Üzleti partner feladása esetén nem tudjuk újból kiszállítani a csomagot a címzett részére. Ebben az esetben a címzettnek fel kell venni a kapcsolatot azzal a céggel, ahonnan a terméket megrendelte.

  • Hogyan veheti át a címzett a csomagot?
    Ha a csomag megérkezett az átvételi pontra, SMS-ben értesítjük a címzettet. Az üzenetben elküldött egyedi, csak általa ismert kóddal nyithatja ki az automata megfelelő ajtaját.
    Házhozszállítás esetén a futártól személyesen a címzett, a címhelyen tartózkodó családtagok, meghatalmazottak vehetik át a küldeményt.
    A kiszállítást megelőzően sms-ben és email-ben értesítést küldünk a futár érkezési időpontjáról.
    Az email-ben található webes elérési helyen módosítani lehet a kiszállítás napját és a kiszállítási címet is.

  • A címzett helyett más is átveheti a csomagot?
    A nyitókód ismeretében bárki átveheti a csomagot az automatából. Házhozszállítás esetén a futártól személyesen a címzett, a címhelyen tartózkodó családtagok, meghatalmazottak vehetik át a küldeményt.

  • Házhozszállítás esetén mi történik a csomaggal sikertelen kézbesítés esetén?
    A futár kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését egymást követő munkanapokon. Amennyiben a csomagot nem veszi át a címzett akkor visszaérkezik központi raktárunkba, ahonnan a feladó részére küldjük vissza a feladási pontra melynek költsége 500Ft.

  • Hagy a futár értesítő cédulát sikertelen kézbesítés esetén?
    Sikertelen kézbesítés esetén e-mail és sms útján küldünk értesítést a kézbesítés eredménytelenségéről, majd a futár még egy alkalommal megkísérli a csomag kézbesítését. A futár elérhetősége a csomag érkezéséről szóló e-mail és sms értesítésben megtalálható, így szükség esetén a címzett egyeztethet vele a kézbesítés időpontjáról.

  • Webáruházban vásároltam, átvételi módnak FOXPOST automatát választottam. Hogyan vehetem át a csomagom?
    Vásárláskor válaszd ki a lakhelyedhez legközelebb eső FOXPOST automatát és add meg mobiltelefonszámodat. Miután futárunk átvette a csomagot a webshoptól, 1-3 munkanapon belül kiszállítja a választott célautomatába. Ha a csomagod megérkezett az átvételi pontra, SMS-ben értesítünk. Az üzenetben találsz egy nyitókódot.

    Fontos: Ne töröld az SMS-t, mert szükséged lehet rá, ha vissza szeretnéd küldeni a csomagot.

    Látogass el az automatához, add meg az nyitókódodat és nyisd ki a rekeszedet: a csomag tartalmáról csak neked van tudomásod, így a folyamat nemcsak villámgyors, de rendkívül diszkrét is. Ha már fizettél online, kész is vagy. Ha még nem fizettél, nincs ok az aggodalomra: az automatánál a webshopokhoz hasonlóan lehetőséged van használni a bankkártyádat. Az automatában az érkezéstől számított 3 napig őrizzük a csomagod.

  • Utánvétes a csomagom. Hogyan tudom átvenni?
    Az automatába kiszállított csomagot kizárólag bankkártyával tudod kifizetni az átvételkor.

    Házhozszállításos csomag esetében a futárnál készpénzben vagy bankkártyával tudsz fizetni.

  • Házhozszállítás esetén mi történik a csomaggal, ha a címzett nem tudja átvenni?
    3 nap őrzési idő után visszavisszük a raktárunkba, ahol további egy hétig tároljuk. Ezidő alatt a címzett és feladó is kérhet újraküldést, melynek a díja 1099 Forint.
    Ha senki nem kér újraküldést, visszaküldjük a csomagot a feladónak abba az automatába, ahol eredetileg feladta 500Ft ellenében. 

  • Mi a teendő, ha a csomagot sérülten vettem át?
    Kérünk ebben az esetben készíts fényképet a csomagolásról, a csomag külső és belső állapotáról (a belső térkitöltő, térelválasztó anyagokról is) és a sérült termékről. Ezután kérünk, hogy töltsd ki a weboldalunkon található bejelentési űrlapot. Az űrlaphoz kérjük csatold a sérülésről készített képeket. Ez alapján fogjuk a bejelentésedet kivizsgálni, amelyről 30 napon tájékoztatunk.

- CSOMAG VISSZAKÜLDÉS -

  • Webáruházból rendeltem FOXPOST automatába, de nem tetszik a termék. Hogyan küldhetem vissza?
    Sétálj vissza az automatához, ahol korábban átvetted a küldeményt. Az érintőképernyőn válaszd ki a "Visszaküldés" opciót. Írd be egyedi nyitókódodat, amellyel a terméket eredetileg átvetted. Az ezután kinyíló rekeszbe tedd vissza a csomagot, aztán csukd be az automata ajtaját. Részedről ennyi - a többiről mi gondoskodunk! Fontos: A funkció kizárólag webshopból rendelt termékek, 14 napon belül történő ingyenes visszaküldésére vonatkozik, magánszemélyek közötti csomagküldés esetén nem alkalmazható! Egyes webshopok az általánostól eltérő módon biztosíthatják a visszaküldést. Mindig tájékozódj az adott webshop áru visszaküldéssel kapcsolatos szabályairól!

- UTÁNVÉTTEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK -

  • Milyen fizetési módok vannak utánvét esetén?

    Az utánvét összegét automatáinknál bankkártyával, házhozszállítás esetén a futárnál készpénzzel vagy bankkártyával tudja kifizetni a címzett.


Fizetési információk

Webáruházunkban lehetőséged van a következő fizetési módokkal rendezni megrendelésed.

  • Banki átutalás (előre utalással, e-mail visszaigazolást követően díjbekérő alapján). 
    Banki adatok: K&H bank HU7010402094-50526984-57501005
    Kezdeményezett: Hirkó Tamás e.v. 
    Közlemény: Rendelés szám
  • Utánvét csomagautomatába történő kiszállítás esetén (FOXPOST)
    FOXPOST csomagautomatába történő szállítási mód esetén kizárólag bankkártyás fizetéssel tudod rendezni megrendelésed végösszegét.
  • Utánvét házhozszállítással történő kiszállítás esetén (FOXPOST)
    Az utánvét összegét házhozszállítás esetén a FOXPOST futárnál készpénzben vagy bankkártyás fizetési móddal tudod rendezni.